lehce

Rezervujte se k nám s lehkostí bytí on-line

Rezervujte se on-line, zavolejte, napište SMS nebo e-mail...
Nebo se k nám rovnou zastavte.

rychle

Vítejte v rezervačním
systému

Při vytváření objednávky je nutné provést přihlášení nebo registraci. Pokud jste u nás poprvé, zaregistrujte se, prosím. Ve svém účtu můžete následně spravovat své rezervace.

Pokud jste u nás již registrováni, pro vytvoření dalších objednávek se přihlaste, prosím.


vouchery

Důležité informace k objednání

1) Mohu svůj poukaz/voucher využít i po skončení platnosti? 
V případě, že nestíháte zakoupené služby využít v době platnosti, obraťte se na nás před koncem platnosti na e-mail info@nasatha.cz. Platnost vám rádi na základě zaslané žádosti prodloužíme. Bez předchozího prodloužení e-mailem není možné služby po platnosti čerpat. Propadlé vouchery/poukazy vám bohužel nebudou akceptovány.

2) Je třeba přijít na rezervaci s předstihem?
Prosíme docházejte alespoň 5 minut před začátkem samotné rezervace. Při pozdním příchodu vám nemůžeme garantovat dodržení délky zakoupené služby.

3) Co se stane, když nepřijdu vícekrát za sebou na sjednanou rezervaci?
V případě, že se na svou rezervaci nedostavíte bez předchozího odhlášení opakovaně, váš účet bude pro další objednávání zablokován a všechny vaše budoucí rezervace vám budou stornovány.

4) Mohu svou objednávku předem zrušit?                    
Své objednávky můžete rušit nejpozději 24 hodin před začátkem rezervace přes svůj účet na www.nasatha.cz (sekce "Rezervace") nebo skrze odkaz v potvrzovacím e-mailu, který vám byl zaslán při vytvoření rezervace. Pokud svou rezervaci včas nezrušíte a na termín se nedostavíte, služba automaticky propadá.

5) Jak mám postupovat, když nestihnu objednávku zrušit ve stanového lhůtě nebo na rezervaci zapomenu?
Pokud na svou objednávku zapomenete či ji nestihnete ve stanovené lhůtě zrušit a budete mít zájem o náhradní termín, kontaktujte nás, prosím, neprodleně na e-mailu info@nasatha.cz a pokusíme se najít řešení, aby vám rezervace nepropadla. Pokud nás kontaktujete až po termínu Vaši návštěvy, služba automaticky propadá. Bez přímého kontaktování není možné zakoupené služby v případě zmeškání rezervace opakovaně využít.

Platné od: 10. 03. 2024